Post by dangtilommorrru on Mar 15, 2022 4:07:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Geometry Dash SubZero ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Geometry Dash SubZero IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi monia helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Geometry Dash SubZero 2022 version ▞▞▞
Ei
Kysymykseni on, miksi laittaisit mainoksen toisesta pelistäsi, kuten bruhista, joka saa minut haluamaan, että en halua pelata mitään pelejäsi, se saa minut vain vihaiseksi, että minun on odotettava, jotta voin yrittää uudelleen.
Pelisi on korjattava tämä on koiran vesi. Se ei hyppää milloin. Haluan korjata pelisi siitä on kulunut melkein 4 vuotta, kun pelasin tätä 4 vuotta sitten ja se sanoi tulossa pian, ei edes tulossa, se on edelleen kolmas tämä peli rikki
Liikaa mainoksia. Kun mainos on valmis, en voi jatkaa tasoa.
Annan pelille 3 tähteä, en ole hyvä missään pelissä, mutta se on hauskaa, kokeilin viimeistä tasoa käytännössä ja minulla ei ollut aavistustakaan mitä olin tekemässä. Suosittelisin peliä ihmisille, jotka haluavat enemmän haasteesta
Huippuhauska peli, upeat tasot (tosin vähän vaikeita) ja paljon sisältöä ilmaiseen peliin.
Ihan kk
Ihan mahtava se zoom out ominaisuus on hieno ja muistakaa että tässä toimii se omien tietojen siirto ei saa omat tyypit heti aluks
hyvä peli k k i k p e n i s
Geometry Dash SubZero Arkadne igre qmwm
Se on mahtava! Se on vaikeaa ja saa sinut käyttämään käsien ja silmän koordinaatiota, mikä auttaa urheilussa! Siinä on mainoksia, mutta se ei ole niin huono. Geometry Dash on fun.period.
Kauhea viive naputuksen ja liikkumisen välillä tekee siitä uskomattoman hauskaa ja raskauttavaa.
Ei parempi kuin alkuperäinen
Ensimmäinen taso on vaikea
Rakastan tätä peliä niin paljon! Siinä on vain 3 tasoa, mutta niillä kaikilla on upeat ääniraidat ja upeat tasot. En ole paras tässä pelissä, mutta minulle se on helppoa ja vaikeaa samanaikaisesti. Kaikki tasot ovat arvostettuja (helppo, keskitaso tai kova) ja voin suorittaa ainakin ensimmäisen tason. Ainoa ongelma on, että mielestäni heidän pitäisi julkaista uusia tasoja, mutta muuten TÄMÄ PELI ON MAHTAVA!!!!!!!!!
Se on kauheaa, se on niin outoa, että se viivästyy niin paljon ja niin paljon mainoksia et voi edes toistaa sekuntia, koska mainoksia on liian monta
Rakastan sitä, olen riippuvainen. Minulla ja ystävilläni on myös haaste tämän kanssa, kuka pääsee pisimmälle ilman kuolemaa, se on niin hauskaa!
Hyvä peli mutta ärsyttää kun lagii ihan sairaasti
mul ei toimi
Tää on ihan Paska en suosittele
Geometry Dash SubZero on projekti, jonka pelattavuus keskittyy musiikilliseen rytmiin. Nauti sytyttävästä musiikista taustalla ja voittaa nopeasti
Haluaisin tasoista enemmän, jos ne eivät jää NIIN paljon jäljelle! Kun ne viivästyvät, saatat yhtä hyvin kuolla, koska ääniraita on sinua edellä koko tason. Lisäksi et ole tehnyt uusia tasoja koko vuoteen! Tarvitsemme uusia tasoja! Kolme ei tee meille mitään hyvää! Poistettu.
Siellä on outo bugi, joka laukeaa joskus "knock em down" -toiminnolla. Kun musiikki käskee pudota ne ensimmäisen kerran basson pudotuksen kanssa siirtyessäsi diogonaalisiin liikkujiin normaalista kuutiosta, pelien nopeus laskee. Tämä on tapahtunut minulle tasan 2 kertaa, kun olen pelannut tätä peliä 2 vuoden ajan. Rakastan edelleen tätä peliä, joten 5 tähteä.
Wish Simulator for Genshin টুল kgr
Se on hyvä peli ngl, mutta kun pääsen elämään numero 4 ja kuolen ja lisää ponnahtaa esiin ja kun se on tehty ja palaan pelaamaan sitä on musiikkia... GONE..!
Liian hyvä!
Se on loistava sovellus, mutta ainoa asia on, jos haluat pelata kaikkia tasoja (koko peli), joka sinun on maksettava. Tämä sovellus toi minulle niin paljon muistoja, kuten raivoamista ja hyvää oloa. Jonkin ajan kuluttua kyllästyt, ellet maksa koko pelistä. Koko peli on sen arvoinen, jos haluat rakentaa tasojasi ja kokeilla ihmisten tasoja. Se on hyödytöntä, jos et halua tehdä mitään tästä. Kiitos ajastasi, kun luit tämän hyödyllisen lausunnon, voit kutsua sitä uudelleen kiitos. Icyfire612:lla
power Trip on paljon vaikeampi kuin se on vaikeampi
hieno peli paitsi kun harjoitustilassa tulee joskus lisäyksiä, mikä ei olisi ongelma jos se ei lisäyksen jälkeen potkisi pois harjoitustilasta, täytyy taas koko juttuun mutta muuten hieno peli
Geometry Dash SubZero APK 1.00 Download Androidopx ...
Rehellisesti sanottuna tämä on yksi suosikkipeleistäni. Siinä on täydellinen musiikki ja löysin suosikkikappaleeni tästä pelistä. Vaikka tämä peli saattaa saada sinut särkymään elektroniikkasi, se on silti hauskaa
Rakastan peliä, mutta ainoa asia, jota suosittelen, on mainostaa tarkistuspisteitä, jotta voit jatkaa samalla tasolla kuin olet. Overall Rakastan tätä peliä ja voitteko tehdä lisää.
Geometry Dash Demon Computer Icons -peli, GEOMETRI ...
Se häiritsee paljon, jos se ei hyppää tai hyppää, kun napan. Jos voit korjata tämän, niin nautin pelistä PALJON paremmin.
Tää on ihan perseestä mä oon vetänyt kaikki tasot👎
Geometry Dash SubZero Arcade nqaa
vaikea
Hyvä peli hauska, mutta ärsyttävät mainokset ja geomaailma eivät lataudu
Iphone with lots of storage, Fourth day of christmas, Commonwealth bank ... Great teacher onizuka episode 24, Angle relationships worksheets for geometry?
Ihan helvetin helppo ja mainokset ottaa vähän pattiin mut oli aika hyvä idea antaa jovaiku alkutuksia 2.2:een.
Rakastan ehdottomasti geometriaviivapelejä ja minulla on niitä useita, ja yksi syy miksi rakastan niitä on se, että musiikissa ei ole sanoja, joten minun ei tarvitse huolehtia, jos 3-vuotias neice poimii jotain. Rakastan löytää pelejä, joissa on musiikkia ilman sanoituksia, ja geometria dash ei ole koskaan pettänyt minua, mutta tässä pelissä se sanoo selvästi dang (vain se ei ollut dang) aivan tason keskellä! En voi uskoa, että lapsille tarkoitetussa pelissä on kieltä! olen hyvin pettynyt
On kauheaa, että hyppy viivästyy satunnaisesti, mikä tarkoittaa, että kun olen lähellä loppua, epäonnistun ja tasot ovat kovat, mikä tekee siitä vielä vaikeampaa, en pysty tekemään sitä edes harjoitustilassa -5 tähteä
sillä ei ole täyttä versiota, kuten Press Startissa, sinun on ladattava Geometry Dash alkuperäinen, jotta voit toistaa sen täysversion, mutta kun lataan sen, se ei tee mitään sub zero -tilassa,
Tämä on erittäin mukava peli, jossa on erittäin mukava sisustus ja pelattavuus. Voit myös harjoitella täällä ennen kuin voitat pelin päätasot. Myös kaikkia muita GD:n versioita voidaan käyttää käytännössä. Jos haluat parantua, valitse GD World, Madness, SubZero ja sitten tärkein. Tämä auttoi minua eniten, ja rakastan myös sitä, kuinka voin saada ilmaisia tasoja pääpelin voitettuani. Pakollinen peli.
Geometry Dash SubZero Arkada tmj
Tämä on hienoa, rakastan sitä, musiikki on niin hyvää ja vaikka en olekaan niin hieno, sitä on silti niin hauskaa soittaa
Erittäin hyvät tasot, mutta toivon, että he lisäisivät nämä tasot täysversioon, jotta minulla ei tarvitse olla kahta eri sovellusta
Geometry Dash SubZero Arkadne igre kasu
Olen kyllästynyt mainoksiin, jotka näkyvät kuollessani